Als de dag van gisteren

Eigenlijk had ik zaterdag pas weer online willen zijn, maar er is zoveel gebeurt dat ik besloten heb eerder online te komen.

Allereerst dank u wel voor alle kadootjes, felicitaties en kaarten die ik gekregen heb voor mijn verjaardag. Ik snap dat het niet makkelijk is om kadootjes naar Amerika te sturen dus doe dat maar niet. IK neem ze thuis wel in ontvangst.

Op mijn verjaardag hebben we eerst kadootjes uitgepakt en toen zijn we naar de Mini Golf gegaan. Dat was heel leuk. Je kreeg een stok en mocht zelf een balletje pakken. Dat was uit een hele grote ton me een heleboel gekleurde ballen. Ik had een groene en Senna een witte. Het was een mini golf maar volgens mij was het gewoon golf. We hadden 18 banen en daarnaast nog eens 18. Wij deden de Golden Nugget. De eerste baan lag beneden, maar voor baan 2 moesten we al naar boven en zo ging dat steeds verder. Als je met de minste keren slaan de bal in het gat krijgt heb je gewonnen. IK deed dat heel goed. Opa niet want die heeft 2 keer de bal buiten de baan geslagen. Hij wilde toen verder gaan op die andere baan maar dat was niet eerlijk. Dan was hij al verder en dat mag niet. Ook moesten we de bal in een gat slaan en dan kwam hij ergens anders weer op de baan. Het was alleen erg warm. Aan het einde bleek dat papa en ik even veel geslagen hadden en de anderen veel meer. Maar eigenlijk heb ik gewonnen want de bal van papa is 2 keer door een andere bal in het gat gerold. Dus eigenlijk had hij zeker 2 keer meer moeten slaan. Eigenlijk kon je best wel vals spelen want ik heb een andere bal gevonden op de baan. Een roze. Die neem ik mee naar huis. Toen we thuis kwamen had Senna ook nog een bal. Die had hij gewoon uit de bak gepakt. Dat mag niet.

Daarna hebben we mijn verjaardags taart gehaald een Minniontaart. Een hele lekkere want ik had er een met vanielje en citroen. Opa zal de foto’s wel erbij zetten. Ook zijn we naar Disney Boardwalk gegaan. Daar kun je het vuurwerk van Disney World zien. We waren er precies op tijd maar deze keer hadden ze maar een heel kort vuurwerk. We hadden ze moeten zeggen dat ik jarig was. Dat hebben ze wel in het restaurant gedaan. Toen we klaar waren met eten kwamen alle mensen van het restaurant voor mij zingen en kreeg ik een lekker ijsje met chocolade en slagroom. Ik dacht dat ze het vergeten waren want ik heb een paar keer aan papa gevraagd of ze nog kwamen. Papa zei dat ik het zelf maar moest vragen dus toen die mevrouw kwam heb ik gevraagd: Will you sing for me? Dat heeft ze toen ook gedaan. Toen we thuis kwamen moesten we gelijk naar bed. Dat vond ik niet eerlijk want als je jarig bent mag je zelf zeggen hoe laat je naar bed gaat. Maar omdat iedereen naar bed ging en ik het licht niet uit wilde doen ben ik ook maar gegaan.

Morgen gaan we raketten kijken. Eigenlijk kan ik nu dat verhaal al wel schrijven want morgen is vandaag al gisteren. Maar dan wordt het nu zo’n lang verhaal dat ik denk dat ik dat morgen maar doe.

Noah

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!