Wild Life

Vandaag zijn we naar Merrit Island Wild Life Revuge geweest. Dat is een mond vol en voor mij ook moeilijk om te schrijven. Voor hen die niet weten waar het ligt. Google maps . Dat schrijft voor mij makkelijker weg dan dat ik ga uitleggen dat het naast Kennedy Space Center ligt aan de kust.

Het is een natuur gebied waar veel vogels en krokodillen wonen. Ze hebben er ook hele mooie roze Flamingo’s. Ik heb er vandaag een heleboel gezien. Vliegend en staand. Weet u waarom een Flamingo op één poot staat? Dat vertel ik aan het eind van mijn belevenissen.

Het eerste wat we zagen toen we aankwamen was een hele grote schildpad. Die wilde de weg oversteken maar we konden niet gelijk stoppen. Niet dat we de schildpad overreden hebben maar omdat we er een foto van wilden maken. Maar toen Opa gekeerd was met de auto en we terug waren was de schildpad al weer weg en zolang waren wij toch niet weg geweest.

We zijn bij het visitor center geweest en daar hebben Senna en ik een Junior Ranger boek gekregen. Daar staan opdrachten in die we moeten maken en als we het goed gedaan hebben krijgen we een badge. Om dat het visitor centre hier uit vrijwilligers bestaat gaat die al om 04.00 PM dicht. Ik dacht dat ik nog wel tijd had om de opdrachten te maken maar ze waren al om 16.00 uur dicht en dat is niet eerlijk want nu heb ik geen badge. Had ik eerlijk gezegd toch al niet gekregen want ik had nog niet al mijn opdrachten gemaakt.

Daarna zijn we een weg gaan rijden waar je alleen met een pasje mag komen en deze had mijn vader gehaald. Het eerste wat we zagen waren 2 mannen die aan het vissen waren. We wilden natuurlijk weten wat ze gingen vangen en daarom zijn we gestopt. Ze gingen krabben vangen maar dan zonder hengel. Ze gooiden een stuk visdraad in het water en aan het eind daarvan zat een kippepoot. Ik krijg nu weer hetzelfde gezeur als met die pannekoek. Het is de poot van één kip en één kip heeft wel 2 poten, maar 2 kippen hebben niet één en dezelfde poot. Dus is het kippepoot en niet kippenpoot, pannekoek. Daar heeft die krab ook geen boodschap aan dus die eet lekker van die poot en wordt dan gevangen. Alleen vanmorgen waren ze vergeten de poot in het water te smijten toen een krokodil hem zag liggen en hem gauw pakte. Dat was toch iets anders aan de lijn dan een krab.

We hebben denk ik wel 10 krokodillen gezien en een heleboel vogels. Daarna zijn we naar Tante Linda Beach gereden. U kunt het geloven of niet maar het heet echt zo. Nouja bijna dan, Laat het Tante er maar af maar het heet echt Linda Beach. Je kunt daar lekker zwemmen en dat hebben we ook gedaan. Het lijkt net of je in Nederland bent aan het strand bij IJmuiden. Alleen zie je hier niet de hoogovens maar wel de gebouwen van het Kennedy Space Center en die staan heel vlak bij. We hadden vandaag niet genoeg tijd om ook daar nog naar toe te gaan maar we gaan er wel naar toe deze week. IK denk donderdag want morgen heb ik wat anders te doen.

Ik ga dan eerst een paar uur al mijn kado’s uit pakken en dan gaan we wat leuks doen. Dus woensdag wordt uitslapen, donderdag de lucht in en vrijdag terug naar de kust. Zo nu jullie dat weten hoef ik pas zaterdag weer wat te schrijven. IK ga nu stoppen want het is bij ons al 11.30 PM dus bij jullie 05.30 uur.

Als hij ook zijn andere poot intrekt valt hij op zijn snavel

Reacties

Reacties

Conny

Hallo Noah,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heppie Beursdee!
Zo zeg je dat op z'n Amerikaans maar je schrijft het natuurlijk anders. Maar dat weet jij natuurlijk allang. Wat een avonturen beleven jullie zeg. leuk hoor!
Heel veel plezier vandaag en doe de rest ook de groeten van mij!

Anja en Henk

Ha jarige Noah,
Gefeliciteerd met je gerjaardag. Wij hebben al gelezen dat jullie heel veel gezien en gedaan hebben. Nog een hele fijne dag en groetjes aan iedereen.
Kus Anja en Henk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!