Na regen komt

Opa gaat zijn belofte waar maken. Hij gaat foto’s op het blog plaatsen. Om hem de tijd daarvoor te gunnen zullen wij het verhaal voor onze rekening nemen. Het heeft even geduurd voordat we weer online waren. Het heeft de afgelopen dagen geregend en dan kunnen we niet met de computer naar buiten.

Opa heeft al verteld dat we in een rivier gezwommen hebben. Dat water was best wel koud maar omdat het lekker warm was, was het ook lekker in het water. We gaan nog wel een keer terug want nu moesten we door het water lopen, de volgende keer mogen we met een band.

We zijn met papa en mama boodschappen gaan doen. Van opa en oma hebben we geld gekregen en daar hebben we allebei een nerf van gekocht. We hebben er één met 12 kogels. Geen echte maar van plastic. We mogen er wel mee schieten maar niet binnen en ook niet op elkaar. Maar dat kan wel want je voelt het toch niet. Alleen is de mijne al weer terug. Ik kan hem nog niet goed laden en die van Noah was al kapot. De kogels gingen er niet goed in. Daarom heeft Noah nu die van mij en heb ik mijn geld weer terug. Ik koop in Nederland er wel eentje die ik wel kan laden.

Papa heeft ook een speeltje gekocht. Een vishengel. Daarmee kun je vissen vangen en dat heeft hij ook gedaan. Wel 4. Maar die zijn allemaal weer terug in het water. Ik dacht dat papa ze mee zou nemen voor op de BBQ maar dat kon niet. Ook hebben we geen vis gegeten want de kibbeling waar ik om vroeg heeft mijn vader ook niet gevangen. Wel hebben we die vieze vogel weer gezien. Hij kwam kijken of er nog vis was. Papa heeft even gekeken en uitgevonden dat het een kalkoen gier was. Maar volgens Noah en mij is het een Floridiaanse dakschijter.

Gisteren was het heel vies weer en toen zijn we kleren gaan kopen in de outlet. We hebben weer nieuwe broeken en shirtjes. Opa ook en, dat was ik bijna vergeten, oma ook. Die moest nieuwe korte broeken hebben omdat ze thuis weinig gegeten heeft en nu nieuwe broeken nodig heeft.

Eten is hier ook heel lekker. Ze hebben hier heel veel biefstuk en dat vindt ik lekker. We hebben gisteren in een restaurant gegeten en daar kreeg papa een hele grote biefstuk. Die hebben we samen gedeeld en hij was zo groot dat we ook nog een stuk mee naar huis genomen hebben. Dat mag hier gewoon. Als je het niet op eet hoef je het niet in het restaurant te laten maar je moet het mee nemen van de mevrouw van het restaurant en thuis op eten. Precies zo als ik mijn bord niet leeg eet. Dan krijg ik het volgende dag weer.

We hebben ook allebei een mooie hoed gekregen en hebben ook een shirt met een krokodil en een haai erop. Die zijn om mee te zwemmen. Dan schrikken de andere mensen als wij er aan komen en gaan ze gauw weg. Hebben wij lekker het zwembad alleen. IK zal opa vragen of hij een foto wil malen, dan kunt u het zelf zien. Zo nu stoppen we want we gaan zwemmen en dan kan opa gelijk de foto’s erop zetten want als hij mee gaat zwemmen komt er weer niks van.

Doei tot de volgende keer

Oja, was ik bijna vergeten. Tante Linda gefeliciteerd en misschien leest u dit nog op uw verjaardag. We hebben ook een kadootje voor u gekocht maar we vertellen niet wat het is anders weet u gelijk dat u een shirt uit Amerika krijgt.

Papa zegt dat we na het zwemmen naar Celebration gaan. Dat is hier in de buurt en is heel leuk. We hebben wat te vieren en gaan daarom wat drinken. Wij zullen de eerste ronde betalen mag tante Linda de 2e betalen. Hé tante Linda, goed plan van ons he.

We hebben nog even gewacht met het op het blog zetten van ons verhaal. We wilden jullie nog even vertellen wat we gedaan hebben vandaag, Eerst zijn naar een outlett geweest. Daar moesten we nog even wat schoenen terug brengen die te klein waren. We hebben gelijk grotere meegenomen toen we er toch waren. De outlett lag op de weg naar Celebration dus dat kwam goed uit. Ook had opa dan meer tijd om de foto’s bij elkaar te zoeken

Maar niet alleen papa en opa maken foto’s ook Noah en ik doen dat. We hebben een eigen foto toestel en ook wij maken een heleboel foto’s. Toen we in Celebration zaten te wachten tot we mochten eten vond ik het wel leuk om een groepsfoto van opa te maken en daarna van ons allemaal. Dat is heel mooi gelukt en opa zal hem erbij zetten. Maar omdat ook ik op de groepsfoto wilde ben ik er voor gaan staan en heb ik een foto van ons allemaal gemaakt. Een selfie maar dan van ons allen. Ik stond alleen iets te dichtbij maar hij is toch goed gelukt, vind ik.

Nu echt doei want ik had allang in bed moeten liggen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!