't is zondag

Het is zondag en ik heb nu weer tijd om te schrijven. Dat komt omdat we veel in het zwembad hebben gelegen en de computer niet tegen water kan.

We hebben gisteren eerst boodschappen gedaan. Natuurlijk om eten te kopen maar ook kleren. Want we hadden niet veel meegenomen. Hoeft ook niet want het enige wat we veel aan hebben is onze zwembroek. Maar die mogen we niet aan als we naar de winkel gaan. Da’s jammer want dan kun je wel veel sneller zwemmen.

We zijn naar het grote winkel centrum gegaan en de laatste keer stond daar een hele grote kerstboom, maar die was nu weg. Te warm zeker. De zon schijnt al als wij uit bed komen en hij blijft de hele dag. Het is lekker warm hier. In het zwembad ligt een temperatuur meter en die zegt dat het 30 graden is. Het water, de lucht is nog veel warmer. Ik mag daar van papa niet veel over schrijven want jullie hebben dat niet.

Na het boodschappen doen zijn we gaan zwemmen en ik mag mijn bandjes af als een ander in het zwembad is. Anders moet ik ze om. Noah hoeft dat niet want die heeft zijn A diploma al. Ik nog niet maar ik zit al wel in badje 3.

We hebben ook een BBQ daar liggen lekkere worstjes op en ook hamburgers. Die gaan we lekker op eten. We eten de hele dag buiten want het is zo’n lekker weer. Oja, dat mocht ik niet meer zeggen.

Na het eten zijn we naar Old Town gegaan. Daar is alles oud. Ook de auto’s. De winkels ook, maar daar hebben ze wel nieuwe spullen. Eerst staan de auto’s langs de kant en kun je er langs lopen en dan gaan ze rijden. Het waren er een heleboel. Er was ook een pratende auto. Herbie. Die vond ik wel leuk want hij ging ook spuiten. Niet op zijn ruiten maar op de mensen.

Daarna zijn we naar de kermis gegaan. Die is daar altijd. Wij wilden ook in een attraksie of hoe je dat ook schrijft maar dat mocht niet. Een ritje in een autootje kost wel 9 ijsjes. En die heb ik liever want dan kun je 9 keer en dat is meer dan 1 keer in de auto. 1 ijsje hebben we al gehad bij Mac Donalds toen we naar huis gingen.

Wij mogen lekker achterin zitten want opa heeft een auto met 3 banken. Alleen niet als we boodschappen moeten doen. Dan heeft hij maar 2 banken en moeten wij bij papa en mama in de auto want de boodschappen moeten dan achterin bij opa. Nu kunnen we toch bij opa en oma zitten en kunnen papa en mama ook mee.

We gaan zo eten en mogen dan de hele dag zwemmen. Het is zondag en dan gaat iedereen overal naar toe. Wij niet wij blijven lekker hier bij het zwembad want het is hier heel lekker ….., o nee dat mag ik niet zeggen.

Morgen gaan we ergens heen. Ik denk dat we raketten gaan kijken of krokodillen. Als ik weet wat het wordt dan schijf ik dat op.

Ik ga nu lekker naar buiten want het is heel lekker weer en heerlijk warm. Maar dat mag ik niet zeggen.

Reacties

Reacties

oma IJssselstein

Dag Senna, Je hebt weer een mooi verhaal geschreven en je mag van mij gerust zeggen, dat de zon bij jullie schijnt en dat het iedere dag zwemweer is! Geniet er maar van en Noah natuurlijk ook! Dag jongens!

Ria de Best

Ja,ja,Senna,we weten het hoor van dat mooie weer!
Maar....ze zeggen dat wij dat ook heel gauw krijgen. Geen 30 gr. zoals bij jullie maar wij zijn snel tevreden.
Fijn dat jullie genieten. Groet voor allemaal van Ria.

Pia

Je mag best zeggen dat het lekker weer is hoor Senna. Hier schijnt het zonnetje ook al is het lang niet zo lekker weer als bij jullie. Genieten jullie er maar lekker van. Doe Noah, papa, mama, opa en oma maar de groetjes van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!