Kissimmee dag 1

Kissimmee dag 1, en er volgen er nog veel meer.

Sorry dat we het vorige verhaal niet geschreven hebben maar we konden niet langer meer wakker blijven. Gelukkig bleek vanmorgen dat de anderen dat ook niet deden en was iedereen er op een “normale “ tijd uit. Ja, maar ik was wel om 04.00 uur wakker. Ja voor 2 seconden en niet meer. Maar eerlijk is eerlijk, toen wij beneden kwamen waren opa en oma al weg. Het ontbijt verzorgen.

Opa en oma zijn nog niet terug dus kan ik wel vertellen wat we gisteren gedaan hebben. Wij hebben lekker lang geslapen en toen we eruit kwamen zijn we gaan eten. We mochten zelf pannenkoeken bakken. Ik probeer steeds pannekoeken te schrijven maar dat vindt de computer niet leuk. Die zegt dat ik er een N bij moet zetten maar dat snap ik niet. Ik bak de pannekoek maar in 1 pan en niet in 2. Dus het is pannekoek en geen pannenkoek, pannekoek.

Toen zijn we naar het huis gereden en dat duurde heel lang. Wel de hele dag. Maar toen we thuis waren sprong Noah gelijk in het zwembad. Hij had nog niet eens zijn zwembroek aan. Daarna zijn we boodschappen gaan halen want de hele koelkast was leeg. Nu is die weer vol met water , limonade en bier, maar bijna geen eten want dat halen we wel vers.

Opa en Oma zijn weer terug maar dat kunnen jullie niet zien en dat ik stop met schrijven ook niet. Ik ga nu weer verder met schrijven want we zijn weer thuis. Papa en Mama nog niet want ze moeten nog een BBQ kopen anders hebben we geen vlees en moeten we weer in een restaurant eten.

Dat hebben we gisteren avond ook gedaan maar dat moest wel want toen hadden we nog geen BBQ. We hebben lekker bij de Outback gegeten. Als je daar al eens geweest bent dan weet je dat ze daar hele lekkere uien hebben. Als je het wilt zien;

Zo dat vult, deed die ui ook.

Wij mochten gelijk gaan zwemmen en dat hebben we gedaan ook. Totdat we gingen eten en we ons moesten aankleden . Snap niet waarom want na het eten lagen we alweer in het zwembad en we hadden niet eens onze zwembroek aan. Dat kwam door opa. Die zei dat als we de bal nog eens in het water gooiden we er gelijk achteraan gingen. Ik lag als eerste en Noah als tweede want die stond te lachen. Opa werd ook nat want wij hebben hem nat gespoten en toen die ons wilde pakken liep hij zo het water in. Maakte toch niet uit want wij waren al nat en opa ook.

Nu moeten we stoppen want we moeten naar bed. Opa zegt dat jullie allemaal al slapen en wij dat nu ook moeten. Maar dat is niet eerlijk want jullie mogen er eerder uit. Wij doen dat niet want onze jetlag is al voorbij, hopen onze ouders.

Truste, tot morgen.

Oja, we gaan dan boodschappen doen Wat dat vertellen we misschien wel

de Polsbroekers

Zo het ritme begint weer een klein beetje te komen. En uiteraard "the American way of life". Fijn hoor om bij zulke temperaturen en zwembad in je tuin te hebben. En laten papa en mama maar snel de BBQ kopen. Kan papa lekker vlees voor jullie maken. Slaap lekker!! en tot het volgende verhaal.

oma IJssselstein

Leuk om jullie verhalen te lezen. Alleen dat uiengerecht! Wat zal het bij jullie geknetterd hebben! Fijne tijd
in Florida!