Ik mag zeggen waar we heen gaan

De vorige keer mocht Noah de hele tijd op de computer en nu mag ik. Dat mocht van opa want ik heb dat gevraagd en opa zei dat het goed was. Jij hebt toch altijd al je verhaaltje klaar.

We gaan naar Florida en naar Orlando, maar eerst gaan we naar Homestead en ook nog naar Naples. Dat vind ik niet leuk want dat is maar 4 keer slapen. Noah vertelde dat het 4 adressen zijn en dat we daar langer gaan slapen.

Maar dat wil ik niet. Ik wil niet langer slapen want dan kan ik niet langer zwemmen en dat wil ik wel. We hebben een eigen zwembad en de hotels waar we slapen hebben ook eigen zwembadden. Maar die moeten we wel delen.

Eerst gaan we nog met het vliegtuig. Van Amsterdam naar Londen. Daar moeten we uitstappen en krijgen we een groter vliegtuig want dat kleine vliegtuig kan niet zo ver vliegen want we gaan helemaal naar Miami.

Dan krijgen we een auto en opa en oma ook één. We gaan dan naar Homestead om te slapen. Want dat moet omdat we al een hele tijd wakker zijn. We gaan om 11.40 uur uit Amsterdam weg naar Londen en gaan daar weer om 14.15 uur weg. Dan zijn we om 18.25 uur in Miami. Dat lijkt kort maar in Amerika is het vroeger. Dat komt omdat als het hier nog licht is, is het daar nog donker.

Ik heb van opa een lijstje gekregen enne daar staat alles op

27 april BA 431 11.40 Amsterdam 12.00 London

BA 209 15.15 London 18.25 Miami

27 – 28 april 333 SE 1st Ave, Florida City, FL 33034

28 april - 13 mei 3041 Yellow Lantanalane Kissimmee

13 mei – 19 mei 2218 Queens Boulevard 34112 Naples

19 mei – 21 mei Travelllodge409 S.E. 1st Ave/US Highway #1, Florida City,

21 mei BA 208 20.40 Miami 10.15 London

22 mei BA 434 11.55 London 14.05 Amsterdam

Zo nu weten jullie alles en heb ik lekker als eerste op de computer gezeten

Reacties

Reacties

de Polsbroekers

Het zullen wel weer mooie avonturen met evenzovele mooie verhalen worden. Wij zullen jullie, zoals altijd, weer met veel plezier volgen.

Pia

Ik vind dat jij ook al hele mooie verhaaltjes schrijft hoor Senna. Wens iedereen maar heelveel plezier in deze mooie reis xx

Rob

Nou, dat klinkt weer spannend.
Veel plezier en een fijne vakantie

Leen & Marja

Als jullie over de camping vliegen zwaaien we met onze oranje wimpels!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!